Monday, January 3, 2011

Suka dan tak suka!!

ape!! korang nak tau sangat ke pasal aku?? btol ke nak tau nie?? ape taknak tau..yang mana taknak tau tak payah baca k!!yang mana nak tau meh sini...dekat la cikit..aku tak mengorat ah!! ce..ce..ce

haa...ni lah aku!! hensom tak!!(suke hati la)


10 perkara yang aku suka..

1. suka nama aku..nak tau nape?? sebab mak  ayah aku la bagi..mesti depa fikir 7 hari 7 malam sebab nak bg nama yang indah nie kat aku..MOHD RIDZUAN.. maknanya keredhaan..haha..

2. suka jadi budak-budak...hehe..kalau bley nak jadi budak je sampai bila-bila..happy je tampa fikir masa depan...kerja main je memanjang..best kan??

3. minat sangat game..yang terbaru main game ninja saga kat facebook..banyak lagi game yang aku minat..macam red alert, comander, GTA dan macam2 lagi lah..banyak sangat..

4. suka kawan dengan orang baik-baik, comel, cantik dan tak suke sakit hati kan ati aku..ai macam ciri=ciri yang ada kat prempuan je semua nie..hehe..kawan dengan prempuan lagi best!!

5. suka masakan mak aku masak..memang A lah...tambah-tambah kalau masak yang sedap-sedap..tapi ayah aku lagi terer masak...hehe..

6. suka sangat makan char keoh tiaw dan minum air cendol..hehe..

7. suka tengok anime naruto dan blech!! memang terbaik la cita nie..kalau movie pulak aku suka tengok cerita aksi..tak la boring tengok..espesialy movie kung fu..hehe..

8. suka menyelami hati orang bila berkawan..suka memahami orang la..kalau memahami senang la nak kawan kan..hehe

9. suka kawan dengan perempuan daripada lelaki..sebabnya..pompuan nie cakap manis je aku ase..hehe..yeke??

10. dulu pernah ada cita-cita nak jadi ahli arkeologi...suka sangat sebab minat nak wat penyelidikan nie..nak kaji-kaji tentang sesuatu..tapi tak kesampaian sebab kena paksa masuk kelas sains masa form 4..huhu...

tu je lah yang aku suka kot..yeke??

11 perkara yang aku tak suka

1. gaduh..kalau kawan-kawan gaduh pun aku senyap je..malas nak masuk campur..gaduh nie nampak cam orang tak bijak je kan..kan..kan..

2. tak suka orang yang cakap menyakitkan ati aku..kalau dengan orang yang macam nie aku banyak diam je daripada bercakap..hehe..dah tau tak pe..

3. tak suke keluar rumah sangat..keluar rumah bila ada kerja yang nak buat je..pasti terus balik..

4.tak suke kawan dengan orang yang suke keluar..yang tak suke dok rumah la..

5. tak suka keluar dengan kawan yang bila keluar tu sampai tak ingat time solat..aku nak solat pun susah..huuhuu..alasan je kan..

6. tak suka kat orang yang pentingkan diri sendiri..macam tak de give and take je..dah bagi pinjam tu buat harta sendiri je..

7.tak suka orang layan diri aku macam budak-budak..aku kan dah besar..tak payah suruh-suruh dan cakap banyak kali..aku tau la!!

8. tak suka bila orang merajuk..tambah-tambah perempuan..bukan ape..aku tak pandai pujuk la..huhu..majuk jangan lama2 k..majuk sat tak pe la macam aku..hehe..(suka majuk gak)

9. tak suke tengok cerita melayu sangat..sebab memboringkan!!

10. tak suke bergambar..ntah la nape..nak kata tak hensem, hensem je..ace..ce..ce

11. aku tak suka ko..sebab ko pas baca nie mesti kata kat aku kan!!

TERIMALAH  KEKURANGAN  DAN  KELEBIHAN  DIRI  SEADANYA..DAN  BUAT  YANG  TERBAIK..OK!!


1 comment:

  1. law membe gado..ske mlihat..kdg2 sronok gak tgk owg gado...pape pon, aq pon xsuke b'gado...wat haru je!!! kte kn 1 mlysia..haha.. peace..

    ReplyDelete

online tv for you!!