Thursday, January 13, 2011

bestnye!! haha..

hye kawan-kawan, bertemu lagi kita pada pagi-pagi buta ni..nak tido tak lena..so aku pun bukak la facebook.. takde apa benda yang menarik pun..ada lah dua, tiga orang komen..lepas balas komen bukak game cityville pulak..aduh!! nape lah malam ni boring sangat..nak tido pun tak boleh..sape boleh teman aku wei!! sunyi sepi gak tanpa jawapan..huhu..

hati mula tergerak untuk buka blog pulak..nak tengok kot-kot ade menda yang menarik ke apa..boleh jugak la baca kn...aku tengok la kat visitor yang kerap baca blog aku ni..ala..tak ramai pun..maybe tak menarik kot ape yang aku tulis..biar lah..nak buat macam mana kan..kita tak boleh paksa-paksa kan..janji aku dapat baca..(buat ayat sediy boleh)

lepas tu  aku tengok la blog yang aku suka baca..eh!! eh!! dia ada update la..cantik!! boleh la baca..hehe..hati punya la gembira..hati lagi bertambah-tambah gembira bila dia ada puji-puji aku dalam blog dia..walaupun dia tak sebot nama..tapi aku tau dia sebot pasal aku(bukan perasan ok)..best best best!! hehe..terimalah adiah dari saya ni ye awk..


cantik tak awak?? saya tau awak suka warna ungu kan..awak gak suka rama-rama kan..hehe..saya tau mungkin awak tak berkesempatan baca blog saya ni..tapi hadiah ni khas untuk awak sebab dah puji saya..iklas tau ni..tak mintak balasan pun..

sebenarnya tak terlintas pun nak update blog malam ni..tapi dah terbaca entry awak tu..ada juga topik nak tulis..hehe..untuk pengetahuan awak jugak..saya buat blok ni pun sebab awak ..hehe..jangan marah haa..

saya dengar awak dah berpunya dan rancang nak kawin kan.. awak pun suruh doakan kebahagiaan awak kan...saya harap awak berbahagia lah ok..

BUATLAH  BAIK  KEPADA  MANUSIA,  DAN  JANGAN  HARAPKAN  BALASAN















No comments:

Post a Comment

online tv for you!!