Sunday, January 23, 2011

membazir,buang masa dan merugikan ke??

salam semua..mesti pembaca setia ternanti-nantikan RR update blog ni kan? sory lah semua, RR ada masalah sikit la..hehe..masalah dalaman..bukan sakit tau!! haa..korang tengok tajuk kat atas ni..mesti korang tertanya-tanya kan RR nak buat tajuk ape kan..hehe..pasal duit ke?? xkan pasal masa itu emas?? bisnes rugi ke?? haha..semua ape yang korang teka tu salah semata-mata..hehe..thanks la sebab teka..sekurang-kurangnya otak korang bersenam gak la pagi-pagi ni..hehe..

untuk pengetahuan korang RR nak buat tajuk tentang MESEJ!! dalam bahasa ibunda pulak di sebut MESSAGE..atau nama glamornye SMS..
                                              gambar hiasan
ape kena mengena sms dengan tajuk entry ni?? haa..kalau korang nk tau RR nak kaitkan tajuk ni dengan satu sinario sekarang ni..membazir, buang masa atau merugikan ke kalau kita sms dengan kawan?? ape pendapat korang?? tajuk ni lebih tertumpu pada kawan lelaki dan perempuan.. bapuk atau gay atau lesbien tak termasuk dalam ini cerita ok..nak bagi pendapat tak pe..

haha..baru lepas pergi bank..simpan jongkong emas sat tadi..haha

oklah kita tengok pendapat orang ramai berkenaan topik ni..

1. buang  masa je..kawan je dengan dia..tak dapat pape pun..

2. buang duit aku je mesej..dia bukan suka kat aku pun..aku ni kawan masa boring dia je..

3. mesej je la..aku pun tengah boring ni..boleh gak gurau-gurau sayang..walaupun kawan..

4. tak rugi la mesej dengan kawan..kalau nasib baik boleh jumpak lepas mesej..aku ayat power punya tadi!! haha..

5. dari aku mesej lebih baik aku call mak aku..lagi bagus dari mesej dengan kawan..tak la merugikan duit mak bapak aku kan..kan..kan?

haa..tu je lah pendapat-pendapat orang lain..mugkin korang jugak pernah dengar kan pendapat yang macam ni kan?? korang nak dengar pendapat aku pulak?? hehe..tak nak dengar tak payah baca ok!! weeerk!!

1.untuk pengetahuan korang aku suka sangat mesej..haha..kalau dah suka tu mesti la tak pernah terlintas dan terfikir tentang berkaitan tajuk atas ni..

2. bagi aku la..tak merugikan sebab kita dapat berkenalan dengan orang yang kita tak kenal..betul tak..dapat mengeratkan silatulrahim tu kan..hehe

3. kalau RR la..RR suka memahami orang ni macam mana..kalau boleh satu kepala dengan RR ni...RR kawan la..boleh jugak tau hati budi dia macam mana kan..hehe..

4.dengan mesej kita asa kita ni tak keseorangan..ada kawan..tak perlu lah nk keluar rumah untuk jumpak atau sembang dengan kawan kita..keluar pun mesti duit keluar jugak kan?

5. dengan kawan pun dapat berkasih sayang jugak ape..ingat dengan kekasih je..tapi ada batas la..ade beza ke kawan perempuan dengan awek?? tetap tak boleh pegang gak kan??

tu je lah kot pendapat RR..haha..semua tu bergantung kat situasi korang lah macam mana..ada pasitif dan ada gaknya negatif ni..

kalau bagi korang positif..korang teruskan la..kalau ada yang fikir banyak negatifnya selepas baca blog ni..ada lebih baik korang fikir-fikir lah balik..kalau sebulan korang topup RM30..setahun dah RM360..kalau 10 tahun macam mana..silap-silap kalau korang simpan dekat bank dah boleh kawin dah ape sekarang ni kan..hehe..betul gak kan??

ADA BAIK ADA BURUK..JADI KITA SEIMBANGKANLAH MENGIKUT KEADAAN




No comments:

Post a Comment

online tv for you!!