Wednesday, December 22, 2010

Pertemuan yang x disangka!!

Pe perasaan korang kalau jumpak ngn seseorang yang korang syg?? atau teringin nk jumpak?? ataupun kwn lama korang yang telah lama terpisah?? mest korang teruja!!, terkejut!!, dan happy!! sangat kn..kn..kn.. cm 2 gak ar perasaan yang timbul  dan berlaku kat aku nie..hehe..korang nk tau aku jumpak ngn sape?? haha..cube ar teka!! kawan?? kekasih?? perdana menteri?? artis seksi??..haha..semua tu bukan la..ternyata salah sekali tekaan anda semua..haha..aku jumpa ngn ex girlfriend aku dulu tau..mmg terkedu gilar ar..mmg xsangka nk terjumpak..sbnarnya masa aku naik bas ag dh naik bas sekali ngn dia..aku je yang x perasan maklum la bkn dalam perancangan kn..pas turun dari bas dok tengah sembang baik punya ngn kwn aku pandang belakang tengok sorang pompuan cm kenal..upanya dia..mmg terkedu gila la..maklum lah kn ex!! cun plak 2..nape la aku x hargai dia dulu..bodoh kn??
time 2 hujan renyai2 jadi jln cepat2 ar..dia menghala kt shopping komplex, aku plak menghala kt kedai makan..dia xperasan aku kot, ataupun dia saja wat xpandang..ntah la..haha..biarlah..nk tegur takot..xgentlemen lansungkan aku nie..haha..dapat tengok pun jadi la..hehe...

pas mkn 2 aku ajak ar kwn aku g shoping complex..ne ar tau kot2 jumpak ngn dia ag...saje je nk tengok dia ag...hehe..tengok je k...tetap x berubah..mcm dulu gak ag gaya n bentuk badan dia..cuma dh kurus ckit ar..cian dia kn...jom sy blanja mkn nk??? ayat 2 ar mungkin sy tanya klu dia nampak aku..ok x??

pucuk di cita ulam di makan..haha...masuk je shoping complex 2 ternampak trus dia..nampak la sbb dia dh nk keluar time 2...biar lah..time 2 pun terjumpak ngn kwn lama masa belajar dulu..dok sembang ar sambil mata tengok setiap pergerakan dia 2...pas nie maybe x dapat dh kn kebetulan cm nie..so!! jgn lepaskan peluang untuk melihatnya sepuas ati anda..hahaha..

2 je lah yang aku nk kongsi cerita ngn korang semua..kt cini aku da selitkan lagu untuk korang semua dengar..crita kali nie dalam suasana sediy cikit so korang mesti kurang terhibur kan..sory lah k..

http://www.youtube.com/watch?v=qRgH4meRQuA

                              lagu untuk anda!!

No comments:

Post a Comment

online tv for you!!