Monday, December 20, 2010

panggilan mengejutkan!!!

haa..mesti korang terkejut gk kan dengar tajuk entry aku nie..ape!! xterkejut pun..wat2 je la terkejut..haha..sory2.. sebenarnya xde ape pun..sj je..tp bg aku a mengejutkan gak la...

cm nie..ada dua sbb aku agak terkejut mlm nie..agak2 korang ape??

yang pertama..aku mendapat soalan mengejut daripada adik angkat aku melalui mesej..co nie soalan nya..
''nape abg layan pompuan lain ngn baik?? nape?? nape abg wat cm nie kt adk..abg mmg suke wat cm nie kt adik ke??abg happy ek wat kt adik cm 2??".. 
dengar je soalan cm nie..terkedu gak ar..korang jgn plak fikir yg bukan2 k..oklah untuk menjelaskan dan x bagi korang fikir yg buruk2 kt aku..aku explain cikit ar..aku nie salu bg ati adik angkat aku nie tersinggung n kecik ati ngn kata2 aku nie..aku xde niat pun tau!! ikot suke korang la nk caye atau x..huhu..dia dh banyak mkn ati dah ngn perangai aku nie..maaf ye adik syg..abg x niat pun..adik suruh jwb ngn jujurkan td..so abg dh jwb..harap adik faham..korang xperlu tau la k aku jwb ape..2 rahsia ar..xkn semua nk cita..nant korang ngumpat plak n gosip2 pasal aku..xpun korang jadikan mmodal untuk bercerita ngn kwn2 korang..xnk ar aku cita!!!
semoga esok pagi adik ok lah tau..xnk fikir2 ag..pasnie abg akan wat sebaik mungkin demi adik.. xnk tinggalkan adik dah..SAYANG ADIK!!!! aku gtau ar nama dia k..bg korang jeles cikit..haha..nama dia nurul huda binti mohd badri..

yang ke dua..nk tau x aku dapat panggilan telefon dari seorang perempuan..hehe..mesti korang mengata aku kn..mesti korang kata..alah..dapat panggilan telefon dari pompuan pun nk heboh..aku dapat panggilan telefon dari puteri raja diam je..tol x?? xpayah tipu la wei..bukan ape..dia kn hanya lah kawan je kan..tetiba dia col..ciap wat super saver ag sbb nk ckp ngn aku..terharunya..huuhuu..korang pun mesti terharukan kecuali ar dh mmg dasar playboy!! playboy ne da terharu kn!! mainkan pompuan ade ar!!  nk tau x ape soalan daripada dia yg wat aku ag terkejut?? awk syg sy x?? lebih kurang cm 2 ar..terkejut kn?? tp dengan gentlemenya aku jwb..ceewah!! aku jwb gini..nie mmg dari hati yg iklas tau jwb bkn rekaan.." sy syg la semua kwn sy awk..awk pun sy syg..kita kn kwn kn..kn..kn.." dia diam je..xtau la ape perasaan dia time 2..pastu sy ckp n tanya dia diam je..upanya dia dh tertido sambil on the line ag..sabo je lah..harap awk bahagia2 selalu k..sy hanya sesuai jd kwn awk je..awk terlampau baik bg sy..mybe da yg ag baik dari sy akan awk jumpa nant..eh!! perasan lebih plak aku nie..wei.dia bwu ckp syg ar..ape da..

2 je lah yg aku nk cerita kt korang..korang pun mesti da gak kn pernah dapat panggilan mengejut dari seseorang kan..tol x?? alah jgn tipu ar..mesti pernah punya..

No comments:

Post a Comment

online tv for you!!